П`ятниця, 2017-11-24, 11:02 PM                                                            




Головна | Мій профіль |  Вихід Вхід                                                                                                                                                                              Ви увійшли як Гість |  Група "Гости" RSS
Меню сайту
Категорії розділу
ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ [104]
НОРМАТИВНА БАЗА [4]
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 239
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Травень » 21 » ПЕРЕЛІК ТЕМ ДЛЯ ВСТУПНОГО ІСПИТУ В 5 КЛАС
7:14 AM
ПЕРЕЛІК ТЕМ ДЛЯ ВСТУПНОГО ІСПИТУ В 5 КЛАС

Перелік тем для вступного випробування з української мови

Речення

Повторення і узагальнення вивченого про види речень за метою висловлювання, про головні і другорядні речення. Встановлення зв’язку слів у реченнях; виділення головних і другорядних членів. Визначення, за допомогою чого зв’язуються слова (за допомогою закінчень і прийменників, тільки закінчень). Поширення речень словами та словосполученнями (без терміна).

Складання речень за зразком, за схемою. Відновлення змісту деформованих речень.

Поняття про однорідні члени речення. Головні і другорядні однорідні члени речення. Спостереження за вживанням речень з однорідними членами в тексті. Кома при однорідних членах речення.

Поєднання однорідних членів за допомогою інтонації, сполучників. Інтонація перелічування та протиставляння.

Складання речень з однорідними членами, поширення їх залежними словами; використання речень з однорідними членами у побудові текстів. Граматичні питання до однорідних членів речення.

Уявлення про складне речення. Виправляння в аналізі складних речень та в складанні їх за зразком, схемою, малюнками, створеними ситуаціями.

Слово. Значення слова. Частини мови

Повторення й узагальнення знань і вмінь учнів про: лексичне значення слова; морфемну будову слова; розрізнення слів, що належать до гнізда спільнокореневих, і форм одного з  таких слів.

Спостереження за словами, що відповідають на питання хто? що? яка? який? яке? які? що робить? що роблять? скільки? котрий? котра? котре? котрі? де? коли? як?, а також за службовими словами, до яких не можна поставити питання (і, та, на, від, але тощо).

Іменник

Розширення уявлень про лексичне значення іменника (слова з абстрактним значенням: радість, сум, сміливість тощо). Іменники-синоніми, іменники-антоніми, багатозначність окремих іменників. Вживання іменників у прямому і переносному значеннях. Спостереження за точним і влучним вживання з ряду синонімів тих слів, які найбільше відповідають змістові.

Рід іменників. Віднесення іменника до одного з родів. Змінювання іменників за числами і відмінками. Формування умінь ставити іменники в початкову форму.

Спостереження за закінченням іменників, що належать до різних відмін (без уживання терміна) у тому самому відмінку.

Зміна приголосних [г], [к], [х], на [з'], [ц'], [с'] перед закінченням –і в іменниках різного роду. Спостереження за явищами чергування кореневих [і] з [е], [о] в окремих іменниках жіночого роду з основою на приголосний.

Закінчення іменників жіночого роду на –а в родовому відмінку однини з основою на твердий і м’який приголосний та на [ж], [ч], [ш].

Закінчення іменників в орудному відмінку однини: закінчення –ею в іменниках жіночого роду з основою на м’який приголосний та на шиплячі; закінчення –єю в іменниках на –ія; закінчення –ем в іменниках чоловічого роду основою на м’який приголосний та на шиплячі; закінчення –єм в іменниках з основою на [й].

Практичне засвоєння правопису закінчень найуживаніших іменників чоловічого роду на –ар, -яр.

Спостереження над паралельними закінченнями іменників чоловічого роду – назв істот у давальному відмінках однини.

Форми іменників жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини.

Спостереження за закінченнями іменників у множині (таблиця відмінювання). Вправи на вживання правильних відмінкових закінчень іменників у множині. Розвиток умінь правильно використовувати прийменники з іменниками в різних відмінках. Засвоєння літературних форм іменників у місцевому відмінку множини з прийменником по.

Прикметник

Розвиток умінь впізнавати прикметники в тексті, спостереження за їх роллю. В мовлення. Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. Вживання прикметників у прямому та переносному значеннях. Спостереження за вживанням прикметників у текстах різних стилів: художньому і науковому (без термінів).

Змінювання прикметників за родами та числами у сполученні з іменниками. Родові закінчення прикметників. Розрізнення роду і числа прикметників у сполученнях з іменниками.

Відмінювання прикметників у сполученні з іменниками (таблиця відмінювання) в однині та множині. Граматичне питання до прикметника у сполученні з іменником.

Зіставлення закінчень прикметників з основою на твердий  та м’який приголосний в однині та множині.

Побудова сполучень слів і речень з прикметниками в різних відмінкових формах, введення їх у текст.

Визначення відмінків прикметників за відмінками іменників.

Побудова речень з однорідними членами, вираженими прикметниками, складних речень за зразком, за схемами поданими сполучниками, введення їх у тексти.

Вимова і написання найуживаніших прикметників на –ський, -цький,     -зький.

Вживання ь перед закінченнями прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини.

Вимова і написання закінчень (-ій) у прикметниках жіночого роду в давальному і місцевому відмінках однини.

Вживання відмінкових форм прикметників у множині. Закінчення –і у називному відмінку множини (вимова та правопис).

Числівник

Загальне уявлення про числівник як частину мови.

Вимова і правопис найуживаніших числівників, вживання їх у мовленні.

Питання про кількісних і порядкових числівників.

Практичне засвоєння вимовляння і письма та відмінкових форм окремих числівників (11,14, 16, 50, 60, 70, 80, 1000).

Словесні формули на означення показників часу протягом доби.

Займенник

Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті.

Особові займенники. Займенники 1-3-ї особи однини і множини. Їх значення, синтаксична роль. Відмінювання особових займенників.

Вживання займенників з прийменниками.

Побудова сполучень слів і речень із займенниками в різних формах. Вправи на використання займенників для зв’язку речень у текстах. Удосконалення текстів шляхом використання займенників замість лексичних повторів.

Дієслово

Повторення вивченого про дієслово (питання, значення, роль у реченні, зв'язок з іменниками).

Узагальнення і розширення уявлень про лексичне значення дієслів. Спостереження за дієсловами різних семантичних груп.

Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, багатозначні дієслова. Вживання дієслів у прямому і переносному зн6аченнях. Побудова сполучень слів зі спільнокореневими та синонімічними дієсловами різних семантичних груп, введення їх у речення, текст.

Побудова речень з однорідними членами-присудками. Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру. Розвиток умінь вибирати з ряду дієслів та дієслово, яке найбільш відповідає мовній ситуації, уникати одноманітності у використанні дієслів в усних і письмових навчальних висловлюваннях різних типів.

Неозначена форма дієслова (початкова форма).

Спостереження за вживанням дієслів неозначеної форми у приказках і прислів’ях, порадах, інструкціях. Побудова порад, інструкцій.

Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами і числами.

Змінювання дієслів за особами і числами у теперішньому і майбутньому часі. Побудова речень з дієсловами різних особових форм теперішнього і майбутнього часу.

Переконструювання тексту зі зміною граматичної форми (із заміною однієї часової форми дієслова часовою і навпаки).

І і ІІ дієвідміни дієслова. Особові закінчення дієслів І і ІІ дієвідмін (без уживання терміна).

Дієслова минулого часу.

Змінювання дієслів у минулому часі за родами (в однині) і числами.

Дієслова на –ся (літературна вимова і правопис).

Спостереження за значенням дієслів на –ся у тексті.

Утворення (за зразком) різних форм дієслів на –ся  і вживання їх у реченнях, мовленні.

Прислівник

Поняття про прислівник як частину мови (значення, питання, роль у реченні, зв'язок з дієсловами). Незмінюваність – основна граматична ознака прислівників.

Прислівники, близькі і протилежні за значенням. Поширення речень (тексту) прислівниками. Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками.

Спостереження за роллю прислівників у тексті.  Вибір із поданих прислівників тих, які найбільше відповідають меті та типу висловлювання.

Вживання прислівників під час побудови текстів.

Перелік тем для вступного випробування з англійської та німецької мов

(для зміни розмірів - натисніть на зображення)

Категорія: НОРМАТИВНА БАЗА | Переглядів: 398 | Додав: DanAlina | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Новини Педпреси